JEG ER SYKT MISUNNELIG

Categories Hverdagen

 

God mandag

I dag er det full kjør på meg og jeg løper rundt. Stikker innom med oppdatering i lunsjen, så fortsetter bare.

Det er på slike dager jeg misunner folk som har veldig rolig liv, og ikke stresser noe og til noe. Men samtidig det må være veldig kjedelig. Det vet ikke jeg.

lunsj time

 

 

Jeg skal på middag med bestisten så slappe av resten av kvelden for å hente meg inn før stor fagdag med jobben i morgen.

Kanskje får jeg til treningsstudio i dag, hvem vet. Det er vel bare meg som vet:)

 

Skjer det med dere at dere misunner andre for livsstil dere ønsker selv?

Klem fra meg og ha en fin dag, plutselig snakkes vi igjen 🙂

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG ER SYKT MISUNNELIG

  1. Jeg er pensjonist og kan ta det med ro hvis jeg vil. Men har alltid noe å drive på med. Og er glad for det. Synes egentlig det er greit slik jeg har det nå. Fornøyd😀 Nydelig bilde av lunsjen din forresten👏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.