JEG KOSER MEG!

Categories Hverdagen

 

lurabyen boba

 

 

lurabyen boba

Mandagen startet ferien min “på ordentlig” og jeg kan ikke beskrive hvor deilig det er. Selv om det er utrolig surt at vi ikke reiser, men Norge er toppers og vi skal kose oss her og i nærområdet. Mannen har ikke noe planer heller. Vi jobber mye begge to så vi ønsker bare å slappe av og hente oss inn.
På mandagen var jeg og bestisen på Kvadrat og jeg gikk til frisør på Modern Design og på Rituals og kjøpte meg mye duppedingser for velvære som jeg elsker: velduftende skrubb, dusjsåpe og lipbalm. Så fikk jeg sushi buffet. Jeg elsker sushi!
lurabyen boba
Så dro vi til Lurabyen og kjøpte Bobba Tea. Jeg kjenner at jeg blir avhengig nå.
I dag har jeg ikke gjort noe særlig. Jeg hadde besøk av venninne med lille baby på 4 måneder så jeg fikk kose han masse. Utrolig hvor babysyk man blir når man omgås sånne søte små.

Planen videre er så stable på plass døgnrytme og begynne å gjøre noe fornuftig også, ikke bare sløve, men Gud hvor deilig dette er. 

 

 

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG KOSER MEG!

  1. Må ha tid til å sløve litt i ferien også…:)
    Ja, Norge er toppers, håper dere får tatt noen turer rundtomkring…
    Du er stilig som vanlig, både på håret og i klærne..:)

  2. Så herlig med ferie ja, det unner jeg deg virkelig ♥ Jeg var også på Kvadrat forleden dag. Og Sushi buffet spiste jeg på Madla Amfi 😉 Det var veldig godt, så jeg kommer nok til å spise det på Kvadrat også etterhvert.
    Det er godt å bare daffe rundt og ikke ha de helt store planene. Men kanskje ikke hele ferien. Litt rutiner er aldri feil, men utrolig deilig å bare kunne ta dagene som de kommer.
    Nyyyyt ferien ♥

  3. Elsker sushi jeg også. Får lyst på det hver gang jeg ser et bilde av sushi, eller bare hører eller leser ordet. Nå sliter jeg!! 😂😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.