JEG MISTET ALL MOTIVASJON…

Categories Blogg

outfit

 


Nå har jeg lovet at det ikke blir noe syte innlegg her, så det blir det ikke. Det er bare at jeg var så stille på bloggen i det siste og flere påpekte at de ikke får se sine kommentarer. Jeg må bare beklage, men jeg hadde ikke overskudd.
Jeg skriver ofte at jeg har bloggen som min hobby og jeg er egentlig fult opptatt med jobb og barn, så hobby kommer i tillegg. Til tider innser jeg at det er ganske krevende å holde på med sosiale media ved siden av jobben. Men som sagt jeg elsker det og det er ikke ork
Men i noen periode da jeg poster og ser at lesertallene er så lave så mister jeg motivasjon. Dette tror jeg er veldig normalt, fordi at når man oppfatter at man ikke skriver noe som er interessant for andre.
Så jeg er tilbake med posting fra i dag, men skal rydde helgene for å være med familien. Så lenge jeg ikke har motivasjon. Takk til alle som kommenterer, jeg lover å gå igjennom kommentarene og svare.
Klem fra meg til deg
signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “JEG MISTET ALL MOTIVASJON…

  1. Hei, litt motivasjon til deg: du er kjempesøt og har veldig fine bilder. Jeg liker bloggen din. Og så binga jeg Første date og så deg på TV, der var du også kjempeskjønn! Alt godt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.