DAGENS MOTIVASJON

Categories Dagens Motivasjon, Hverdagen
beige kjole
Her kommer dagens motivasjons quote. Jeg kjenner mange folk (både norske og russiske) som tror på «skjebne». De går til spådamer, eller spåmenn, bruker tarot kort og andre ting og tang for å finne ut hva fremtiden vil bringe.
quote
Jeg tror ikke på skjebnen. Jeg tror at vi skaper fremtiden selv. Med våre tanker, valg og avgjørelser som vi har her og nå.
beige kjole
Derfor tenker jeg at dersom du vil vite fremtiden din med ganske høy sikkerhet så bør du starte å bygge den her og nå. Ja, det skjer uforutsette ting, og det er det som heter «forsikring» og «risikovurdering», men generelt. Det er DU som skaper din fremtid.

Enig? Uenig med meg? Hva tenker dere om fremtiden? 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “DAGENS MOTIVASJON

  1. Mest uenig, men litt enig, det meste er det styresmaktene som kontrollerer. Jeg tenker at framtiden er uviss, så derfor liker jeg være litt ekstrem for å kjenne at jeg lever. I morgen skal jeg gå tur naken i skogen, håper der er lite bugs, hahaha.. 😜

  2. Vi kan vel påvirke litt hvordan vi vil at livet skal være.
    Eller hvordan vi skal face det som.i hvertfall kan skje med oss.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.