JEG SKAL BARE STIKKE TIL SPANIA EN TUR

Categories Hverdagen

 

påske kakao

 

Det som provoserer meg er folk som kan ikke leve uten å reise. Jeg må si ærlig jeg har alltid vært små irritert på folk som må på liv og død reise flere ganger i året. Kanskje fordi jeg selv misliker reiser, kanskje fordi jeg tenker litt på luftkvalitet i landet hvor jeg bor, kanskje fordi jeg alltid syntes det var dårlig investering når vi bor i landet med verdens fineste natur som ligger til føttene våre helt gratis.
påske kakao
Jeg skjønner dem som har feriehus i varmere strøk og dagen jeg har det selv vil jeg gjerne reise, fordi at klimaet i Norge disponerer ikke til bedre helse og velvære følelse med årene som går. Men akkurat nå er det corona pandemi og det er best å holde seg hjemme. Mens mange reiser. Gjerne en tur eller to til Spania, for noen “ærend” for så å returnere tilbake og smitte andre.
Jeg blir så oppgitt når folk oppfører seg slik. Jeg har ikke ord og blir utrolig lei meg.

Hvorfor kan man ikke holde seg der man bor? Corona varer jo ikke evig, det skal vi se. Vi reiser ikke noen steder i Påsken. Gjør dere?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG SKAL BARE STIKKE TIL SPANIA EN TUR

  1. Har ikke reist siden jeg ble syk i 2010.. før det pleide vi ta en utenlandstur i året eller noe sånt ! Kan skjønne folk har lyst til å reise , men som du sier nå bør man jo la det være samme hvor lyst man har… Så utrolig fin du er med gult..eller du er jo fin med alle farger du da.. God påske <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.