FØRSTE DAGEN I PÅSKEUKE

Categories Hverdagen

påske

 

Nå har Påskeuken startet og jeg hadde arbeidsdag, men tok meg litt avspasering midt på dagen fordi jeg hadde legetime. Så stakk jeg på Ikea for å se på møblene til mitt leilighets prosjekt.  Det angret jeg fort på fordi at der krydde det av folk i alle fasonger og aldre. Det er visst skoleferie nå og alle dro med seg unga på Ikea for kos og matbit. Ca 90 prosent av folka der brukte ikke noe munnbind og ikke hold avstand, så jeg er glad for at jeg hadde flere munnbind i veska.
ikea corona
Etterpå spiste meg og bestisen lunsj på Sabi Sushi i Sandnes- Der var det lite folk og veldig gode smittevernregler: skillevegg mellom alle bord, servitører med munnbind på, hånddesinfeksjon og you name it. Jeg fikk smake panna cotta med grønn matcha te. Må si det var veldig spesielt. Jeg drakk matcha te også og fikk kjenne på kroppen at den er sterkere enn koffein- jeg var veldig aktiv resten av dagen og fikk ikke sove til langt utpå natta. Smaken var også ganske spesiell.
sabi sushi sandnes
sabi sushi sandnes

Gleder meg til resten av Påsken, men nå skal jeg være flink og jobbe litt. Håper dere koser dere masse denne påskeuken! Skriv gjerne hva dere holder på med og hva er planen videre.

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “FØRSTE DAGEN I PÅSKEUKE

  1. Uff, det hørtes ikke særlig ut med Ikea med så dårlig smittevern. Ikke rart det blir mange syke, hvis folk ikke følger anbefalinger. Vi har jo ikke åpne butikker. Husker nesten ikke sist det var åpne butikker i Oslo…Januar kanskje? Hm… Så deilig matopplevelse. Sånn te har jeg aldri smakt, og blir man så gira skal jeg ikke smake den heller 😀 Sliter litt med søvnen uansett. Ha en flott påske Lena, du ser påskekledd og fin ut <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.