KAFFE SELFIE OG DORINGEN

Categories Hverdagen

sandnes roya

I går dro vi til Sandnes for å teste en ny kafe på Sandnes Kulturhus. På denne kaffen lager de kaffe med din selfie! Jeg følte meg som et barn som bare måtte teste denne kaffen!
Bestisen var utrolig snill og inviterte meg ut. Så vi dro til Sandnes. Været i går kveld var upåklagelig og det var masse folk ute. Sandnes bygger og bygger, graver og gaver, og hele byen og sentrum er i stadig endring. Nå har dem laget park midt i sentrum på plassen hvor det var en stor parkering før. Parken fikk navnet “Doringen” siden den har tak over seg som minner om et toalettsete.
sandnes roya
På tross av rare form er parken fin: med flere fontener med røyk og lys og sprudlende vann. Med benk og kirsebærtrærne. Vi tok en tur og luftet oss litt.
sandnes park
sandnes roya
sandnes søt
På kafeen fikk jeg nydelig cappuccino med min selfie og deilig solbærkake (ja, jeg begynte å spise dessert igjen siden magen tåler mer nå, så jeg er veldig redd å ta en tur til tannlege).

Snart er det sommerferie og gjett om jeg gleder meg masse!

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “KAFFE SELFIE OG DORINGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.