KAOS OG BALANSE 🙃☕️

Categories Hverdagen

Lenalykke


God tirsdag,

 

Dagen i dag startet ganske kaotisk: jeg forsov meg siden jeg la meg seint i går, så stod jeg i kø, så kom jeg på jobb til kaos. Det er flyttedag her i dag da vi bytter kontor så det virket ganske kaotisk. Jeg er en av få folk som blir ganske lite stressa av flytting. Som regel rydder jeg raskt, kaster det jeg kan kaste så lar det bare suse.

 

Kakao

 

Jeg har flyttet altfor mange ganger i mitt liv så det er ingen problem å få oppleve det en gang til. Mens folk stresse rundt så tar jeg kakao nå og prøver å finne balanse.

Kvelden blir sosial og i morgen skal jeg starte med hjemmekontor. Dette blir bra og jeg skal rigge til  litt hjemme slik at jeg har plass. Jeg er ikke en som avhengig av stor arbeidsplass og kan nøye meg med bærbar pc og skrivebok nesten hvor som helst. Dette må være en god egenskap.

Hvordan er din tirsdag? Kaos eller balanse?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “KAOS OG BALANSE 🙃☕️

  1. Balanse, balanserende på dragere 😊. Bygget terresse på hytta i heile dag.

    Lykke til på hjemmekontor 👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.