frokost

 

God morgen og god mandag,

 

Ny uke er for tur (jeg synes ukene går alt for fort).  Halloween så og si er over, og nå skal jeg puste litt for julehysteriet begynner. Jeg legger ikke skjul på at jeg misliker juletider og jeg kjenner at jeg gruer meg mer og mer, og mer. Jeg ønsker bare at både Jul og Nyttår vil bli overstått raskest mulig og jeg våkner til Påskesol og lovnad om sommer. Hater vinter generelt og gruer meg hvert år.

 

Nok om det. Denne uken vil bli aktiv og det skjer en del nye ting og endringer, så jeg skal holde dere oppdaterte. Nå er det frokost, litt te og ut på jobb. Det blir en lang dag på meg.

Håper DU har en fin mandag, hvis ikke prøv å gjøre den så fin som mulig.

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.