KJÆRLIGHET GJØR BLIND

Categories Livet som det er

Reklame | bokanbefaling for en venn

bokanbefaling
For et par uker siden fikk jeg en bok i posten som jeg klarte å lese ganske raskt, Boka handler om en grusom historie som skjedde i virkeligheten. Ei hyggelig enke fra Troms traff sin drømmemann fra USA og ble betatt av han. Men historien hadde ikke fått en lykkelig slutt fordi at eventyr ble til et mareritt på et blunk. Mannen som hun pratet med på nettet viste seg å ikke eksistere. Tilbake satt hun med et enorm pengetap, knust hjerte og kjærlighetssorg, lurt og bedratt.
bokanbefaling
Vi har alle hørt om svindlere som opererer via internett og lurer folk for millionsum. Men når vi leser dette så tenker vi sikkert at “dette skjer meg ikke!”. Men her er vi- her ser du en ekte person, ekte dame som fikk oppleve dette. Dessverre.
Jeg som influencer og person som jobber mye med sosiale media og som skrev masteroppgave om Facebook kan påstå at det er veldig enkelt å bli lurt på nettet. Det er vanskelig å skille realitet og virtuell realitet på nettet. Så man kan lett falle for fristelser og tro at man har full kontroll uten å ha den.
Så jeg anbefaler denne boka: den er lett å lese, helt fantastisk interessant, beskrivende og har en spennende avslutning.
Bestill her direkte fra forfatteren! Anbefales! Beste vårens lesing.
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.