UKENS HANDEL OG MENY

Categories Hverdagen

ukenshandel

 

 

Det var mange spørsmål på Instagram etter jeg skrev at jeg satt opp budsjett og skal ha ukens handel og meny. Her startet vi nå i uke 9 og på lørdagen har jeg handlet. Min feil var at jeg satt og ventet for lenge før jeg dro på butikken. Jeg hater matbutikker og derfor ventet for lenge. Neste lørdag vil jeg gjerne dra tidligere for å ha god tid å velge maten og se nøye på priser.
Her er ukens handel (det blei på 900,- og vi er to denne uke):
2 pk kylling strimler
3 pk kjøttdeig
2 fl appelsinjuice
3 L melk
1 pk rømme
1 pk kesam
2 pk cottage cheese
1 glutenfritt brød
1 pk tomater
2 pk salat
1 pk salatost
2 stk ok youghurt fra Tina
1 pk egg
1 fl Farris
1 pk Lobnos
2 pk smør
1 pk ost
1 pk spaghetti
2 pk avokado
2 bananer
1 pk salami
1 pk skinke
Litt kos på tilbud: Cola til 9 nok fra First Price til ungdommen på ferie og litt bær og vannmelon, og caffelatte til 29.-
Ukens meny er:
mandag:
kylling med wok (wok grønnsaker ligger i kjøleskapet fra før)
tirsdag:
kjøttboller med poteter (potetene har jeg i kjøleskapet fra før)
onsdag:
kjøttdeig med spaghetti
torsdag:
laks med ris (har alt fra før)
fredag:
taco (har lefser fra før)
lørdag:
stekt kylling med ris
søndag:
pannekaker med cottage cheese

Det var det foreløpig. Jeg planlegger å ta med lunsj på jobben og spare på dette også. Vent på oppdateringer fra meg!

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “UKENS HANDEL OG MENY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.