KJÆRLIGHET SEIER ALLTID

Categories Hverdagen

valentines pizza

 

 

Litt oppsummering fra denne uke og Valentines dagen <3

 

Jeg hadde utrolig travel og utrolig fin uke. Kjærlighetsuke.

Det var mye på jobb, men det var litt koselig også. Jeg fikk unna en del gjøremål, og dette føles alltid utrolig bra.

På selve Valentines hadde jeg utrolig kjør på jobb med mange møter, så presterte jeg å krasje bil på parkering, og til slutt havnet på date med Mohammad som er min frisør, og der ble jeg støkk i tre timer!

Jeg ba han om å klippe panneluggen min, og så irriterte jeg meg over panneluggen hele kvelden.

 

Så ble jeg veldig sulten og havnet på spontan date på Hereford i Sandnes. Der var det mange par, og meg og bestisen satt der som tullinger, men koselig var det.

Jeg skriver ikke noe lenger om min status eller private ting, men dette var utrolig koselig Valentines.

Det jeg tenker er at kjærlighet seier alltid. Kjærlighet er noe man dyrker inni seg, inni sjela si. Det har ikke noe å si om man har partner eller ikke, dater eller singel. Kjærlighet er følelse. Så man kan lage denne følelsen for seg selv.

Det å være forelsket: i livet, i seg selv, i sine omgivelser, det er mye det. Det gir livet farger. Om dette toppes med å finne en partner, så er det helt fantastisk. Men kjærlighet er mye mer enn det.

Jeg hadde noe likt i 2019, da jeg gikk rundt og følte meg veldig forelsket. I livet, i hverdagen min, i mennesker, i alt. Jeg er så glad for at nå er jeg tilbake til denne tilstanden. Jeg har det endelig så utrolig bra. Etter mange tap, etter pandemi, etter hjertesorg. Det å kunne elske er den største gaven man kan ha. Jeg føler meg så heldig som føler så mye og kan virkelig elske. Helhjertet, uten å la meg stoppe eller være redd.

Kjærlighet er fantastisk og seier alltid. Husk det. Gi aldri opp kjærligheten <3

 

Klem fra meg

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “KJÆRLIGHET SEIER ALLTID

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.