KOSELIGE PÅSKEFROKOST IDEER

Categories Matlaging

frokost

 

Jeg elsker å ha det fint og pyntet rundt meg, derfor skal jeg kose meg i Påske og pynte til deilig frokost. Nå har Påskeferien startet her og jeg har litt tid for å pynte og stelle.
frokost
frokost
Her er noen tips for deg som vil lage ekstra koselig frokost til deg (og ungene):
lag pannekaker som kanin- de er lett å forme, pynt med banan og bær og litt rømme
– det er mye som kan pyntes med kokte egg
– bruk fargerike grønnsaker slike som avokado, tomat og gulrot for å lage påskepynt
– ikke glem å farge egg også
Liker dere å pynte til Påskefrokost?
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “KOSELIGE PÅSKEFROKOST IDEER

  1. Jeg pynter uhyre lite uansett høytid. Men jeg vasket gulvet her i går. Fornøyd med det 😀 Veldig fint du har gjort det da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.