LEI AV Å VENTE 🙃🌷

Categories Hverdagen

 

God morgen

det er midt i uke allerede og vi er midt i mars, men her i Stavanger er det ingenting som tilsier dette.

Det ligger snø på bakken, det er kaldt. Vinteren er her.

 

 

Jeg lengter etter sol og varme, blomster og vin ute på fortauskafe. Det er så sterk og intens lengsel at det går ganske fint å seile gjennom vinterdagene med snø og slaps.

Jeg vet at det blir bedre, men jeg er så lei av å vente. Jeg er ikke verdens mest tålmodig person.

 

Ønsker dere en nydelig dag <3

Er du også lei av å vente på sol og varme?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “LEI AV Å VENTE 🙃🌷

  1. Et dikt til deg av Herman Wildenvey til trøst: “Det drysser av fugler på gater og tak/hvor solen og sølen flommer/ Og luften har farge og duft og smak/ av våren som kanskje kommer”.

    Tillater meg en liten omskriving, stryker kanskje. 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.