DET BLIR BARE BEDRE OG BEDRE

Categories Hverdagen

 

 

God morgen

Dagen her har startet og den lover å bli veldig hektisk. Akkurat som resten av uken og helg.

Jeg sliter fortsatt med vond rygg og ligg lav energi, men jeg har håp om at det blir bedre og bedre. Fordi at det går mot vår og nå må det bare blir bedre.

Selv om det er meldt snøstorm i dag og selv om denne vinteren virker uendelig.  Selv om ting ikke alltid går som planlagt. Det blir bedre og bedre.

Du som trenger å lese eller høre dette i dag, så vær så god.

 

Planen i dag er å jobbe masse, dra til tannlegen, så lage middag hjemme og så slappe av med god serie. Dette blir bra. Jeg henger bakpå med to samarbeid og dette gir meg dårlig samvittighet.

Men i dag skal jeg ta tak i dette også.  Ønsker dere alle en fin dag <3

Hva skal du i dag?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DET BLIR BARE BEDRE OG BEDRE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.