LENA TESTER: sukkerfrie snacks

Categories Hverdagen

 

Nå prøver jeg (igjen) å kutte ut sukker siden det var så mye snacks på meg i det siste. Så her testet jeg flere snacks fra Normal uten sukker:

Terningkast 5: cookies uten sukker fra Normal

Smaker skikkelig som “ekte” cookies, men er uten sukker. Nå har jeg testet og fant ut at jeg ikke får akne eller irritert hud av dem. De smaker ikke for veldig søt heller.

Terningskast 4: bamser fra Normal

Disse synes jeg er for søte og det er masse tilsetningsstoffer der. Jeg fikk heller ikke noe guffen hud eller akne av dem så de er godkjente

 

Terningskast 5: Tyggis og frukt pastiller

 

Tyggis funker alltid for meg, jeg tygger når jeg skriver spesielt og dette passer så godt.

Her kommer det en liten oppsummering:

Liker du sukkerfrie snacks?

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “LENA TESTER: sukkerfrie snacks

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.