SOMMEREN 2023 OPPSUMMERT

Categories Hverdagen

 

Nå er sommeren 2023 historie, og her kommer det en liten recap.

JUNI

Juni var utrolig aktiv måned: på tross av at jeg jobbet så mye, var jeg veldig sosial og hele tiden var ute. Jeg fikk god kontakt med min tidligere venninne og vi ble skikkelig tett på hverandre. Plutselig fant vi ut at vi liker samme ting, så vi var utrolig mye sosiale. Dette var herlig.

Jeg feiret St. Hans og vi oppdaget Stavanger uteliv, noe jeg drømte om lenge.

Dette var aktiv og koselig måned.

JULI

I juli var det mye aktiviteter og jeg hadde mange picnic på stranda, cafe og andre koselige ting. Dette var ganske rolig måned hvor jeg fikk jobbe og slappe av samtidig. Koselig og fredelig hele veien.

 

AUGUST

I august hadde jeg ferie og var på tur til Kristiansand, plukket blåbær og var på Festival. Dette var så fantastisk måned! Den skal jeg leve lenge på!

Sommeren 2023 var utrolig rolig, fredelig og sosialt. Jeg tror jeg aldri hadde det så gøy og hadde så sjelefred samtidig.

Nå satser jeg på en aktiv og fin høst!

Hvordan var din sommer?

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.