LILLE ITALIA I SANDNES

Categories Hverdagen

 

 

God søndag <3

Her deler jeg litt fra favorittplassen min i Sandnes. Ikke alle kjenner til den lille gate, men jeg får alltid Italia vibber der.

Det er så fint der: masse blomster og fine detaljer. Blomsterbutikken “Umulig bukett” finnes der.

 

 

Jeg får alltid så god stemning der. Ingenting er bedre enn å vandre der litt på en varm sommerdag.

Dette er mitt fristed

 

Finnes det kreative plasser/ditt fristed der hvor du bor?

 

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “LILLE ITALIA I SANDNES

  1. Ja, i Oslo er det mange kreative plasser. Små bydeler som har gater som minner om gamledager. Rare parker. Jeg synes jo hele Oslo er et lite sted hvor jeg får gode vibber egentlig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.