SLIK GÅR DET NÅ

Categories Hverdagen

 

God mandag <3

Jeg har ikke vært flink til å blogge jevnlig, og jeg sliter litt med tid og motivasjon.

Nå er det slik at jeg vurderer faktisk å kutte bloggen kanskje, og fokusere kun på  Instagram og Snapchat.

Jeg mener at jeg har for mange kanaler nå. Dette tar tid og jeg klarer ikke å levere bra innhold på alle kanalene, siden jeg har fulltidsjobb og familie som opptar mesteparten av mine dager.

Men det er vanskelig å bestemme seg for sånn egentlig.

Bloggen her har vært det første jeg satset på og dette er vanskelig å trå av nå.

 

Ellers er det masse regn her i Stavanger og jeg har tid til å jobbe og skrive akkurat nå. Når været er bra så foretrekker jeg å gå tur eller være ute.

Selv om jeg vet at jeg burde gå tur hver dag i alle slags vær. Dette er bra for helsa.

Hvordan går det med deg?

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “SLIK GÅR DET NÅ

  1. Jeg kuttet blogg å syntes jeg hadde for mye. Men så er jeg mer glad i å skrive en bare ta bilder, så savnet ble etterhvert så stort at jeg måtte begynne igjen. Men det handler jo om interesse og da.. ikke alle liker å skrive 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.