LONDON VIBES

Categories Hverdagen

Sandnes

I dag gikk vi en liten tur i Sandnes. Jeg tok shoot av mitt antrekk. Jeg elsker denne blazeren og kan nå kombinere den med varme gensere og luer. Det er virkelig varmt med +9 grader og lett regn.
Advent
Byen begynner å pynte seg til jul og jeg plutselig fikk London vibber her jeg stod og så på nøtteknekkere her i butikkdørene.
Advent
Jeg gleder meg ikke til Jul, jeg gruer meg hvert år og har lyst å legge meg til å sove for så å våkne i Påske og vår, men livet går og vi skal nyte livet slik det er. Fordi at livet er den største gaven en har. Derfor blir det Jul i år også, og jeg skal kjøpe gaver å ha det så gøy som jeg kan ha det selv. Fordi at vi har det så gøy som vi lager det selv.
Sandnes
Advent
Advent
Uansett, er det veldig koselig nå i Sandnes og jeg gikk en tur og drakk decaf latte og kikket på butikkene. Jeg er halvveis med julegaver (voksenpoeng til meg) og gleder meg til å avsløre årets Julekalender, fordi at jeg tenkte å lage korte fine poster og ha flere give-aways.
Jeg blir nemlig i godt humør når jeg gir gaver til andre.
Advent

Hva med dere? Har dere funnet julestemning eller dere er som meg i evig høstmodus?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “LONDON VIBES

  1. Så fine bilder. Jeg har ikke vært i sentrum etter de pyntet, men jeg ser ut i fra bildene at jeg snart må ta meg en tur 🙂
    Jeg har kommet dit at jeg gleder meg til jul. Jeg gruer meg litt også, i alle fall hvis jeg ikke klarer å få litt bedre form. Det går sakte fremover. Men jul blir det, og jeg er øyeblikk ferdig med julegavene. Det kjekkeste er å se andre pakke opp det jeg gir synes jeg ♥
    Tusen takk for fin høstinspirasjon fra Sandnes ♥

  2. Hvorfor gleder du deg ikke til jul, Lena? <3
    Jeg har bare såvidt begynt å tenke på julegavene …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.