LØRDAG, KLOKKA 16:00

Categories Hverdagen

normal hverdag

 

I dag er dagen som kanskje går i historiebøkene i årene fremover. Norge ble gjenåpnet etter pandemien som herjet i 1,5 år.
25.09.2021 kl.16:00 er datoen.
Kanskje 1,5 år er veldig lite når man ser fra historisk perspektiv, men for oss som stod midt i dette er det utrolig lang tid. 1,5 år uten mulighet å danse, treffe venner, klemme sine nærmeste, se sin familie. Nå er dette over. Er vi klare til dette?
normal hverdag
Jeg er introvert og trives godt hjemme med mine, så for meg blir det ikke noe spesielt, men bare det å vite at jeg kan se min familie igjen gjør meg glad. Jeg er fortsatt skeptisk og redd for corona, så jeg kommer fortsatt til å holde meg forsiktig.
I kveld skal vi ut og oppleve konsert for første gang på to år. Det blir uvanlig å stå i folkemengden igjen.

Hva skal du gjøre i helga?

 

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “LØRDAG, KLOKKA 16:00

  1. Jeg skal mure meg inne nå i helga, og er spent på neste ukes smitteresultater etter en heidundrandes storstilt feiring nå i helga. For meg har det fra nå av blitt enda farligere å ferdes ute blant folk, dessverre. Jeg er ikke for åpning enda, men forstår at folket trenger det ♥ Heldigvis kan jeg gå mine turer uten å knø meg oppi folk. Men det blir verre med shopping og den ukentlige matvarehandelen. Er spent på resultatet av denne åpningen, og forhåpentlig går det over all forventning ♥
    Kos deg med mulighetene til å få se familien din igjen ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.