MINE FORANDRINGER I DE SISTE 10 ÅR

Categories Hverdagen

lenalykke

I går hilste jeg på min nye kollega som jeg kjente fra før av. Vi møttes for første gang for ca 6 år siden, og gjett om hun ikke kjente meg igjen. Ikke rart det fordi at jeg endret min stil så mange ganger at folk ikke klarer å kjenne meg igjen. Rett og slett.
I 2010 hadde jeg kort mørkt hår…
lenalykke
…som igjen ble mørkt langt i 2011…
lenalykke
… som ble kort igjen i 2012… og holdt slik helt frem til 2015…
lenalykke
så ble det skulderlangt brunt hår frem til 2017 som begynte å endres til blondt …
lenalykke
lenalykke
…. og ble endelig langt blondt i 2019…
lenalykke
… slik det er nå.
Grunnen til dette er at jeg ikke klarte å bestemme helt hva som kler meg best og hva jeg selv liker best. Men nå trives jeg godt så tror stilen vil holde seg en stund.
Hvilken stil liker dere best?
signature lena

 

21 kommentarer

21 thoughts on “MINE FORANDRINGER I DE SISTE 10 ÅR

  1. Syns alt var like fint. Du får ha den hårfargen og lengden på håret som du trives best med. Eller variere om du syns det er gøy.

    Nå har jeg hatt helt lyst hår siden i vår, og er litt usikker på om jeg skal få tilbake min naturlige hårfarge for en periode eller gjøre noe crazy igjen. Har veldig tynt hår så vil ikke slite alt for mye på det, derfor jeg tenker å la håret “hvile” for en periode er greit.

  2. Du er faktisk fin både med mørkt og lys. Men, jeg er veldig fan av lys med litt mørkere bunn, så jeg kan jo da kanskje si at jeg liker det siste stilen aller best. Nyt dagen fineste Lena 😍

  3. Jeg vil påstå at forandring fryder og alt kler den smukke. Det kuleste her er jo at vi ikke snakker litt forandring, men at du faktisk tar den helt ut og skifter fullstendig. Det første bildet er jo håret het rått og dristig, så det og nåværende blir vel mine favoritter her. Der du holder rosene ser jo veldig naturlig ut, det liker jeg også. Veldig fine bilder, helt klart!

  4. Nesten litt komisk, for jeg syntes mest om den nåværende- i tillegg til den som vel må sies å være den nåværendes rake motsetning; Altså den første med det korte mørke håret 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.