LUNSJ-DATE I SOLA

Categories Hverdagen

lunsj bryne

Jeg følte meg utrolig dårlig denne uken. For å si det sånn det er lenge siden jeg var så dårlig og slapp. Tror det er covid ettervirkninger, eller kanskje det at vi har fått åpent kontor på jobb og jeg klarer ikke mentalt omgås mennesker 24/7. Det er utrolig belastende.
lunsj bryne
deilig lunsj med latte decaf
På tirsdagen var jeg ute og spiste lunsj med bestisen. Det er nok bare det jeg var sosial hele uke. Jeg kommer hjem etter jobb og går rett i seng og ligger der hele kvelden. Vi spiste take away og  jeg har ikke ryddet noe særlig.
lunsj bryne
Vi spiste lunsj på Bryne og jeg satt og nøt sola, Med sol alt blir lettere og bedre, men dessverre er det utrolig kaldt og det stormer nesten hver dag her siden januar. Helt non stop. Jeg håper det blir varm i slutten av april slik at jeg kan rigge til på veranda og kose meg litt med sola. Sola gir meg energi.

Sånn går nå dagan. Hva driver dere med for tiden?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “LUNSJ-DATE I SOLA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.