LUNSJ MED FRØKEN

Categories Hverdagen
m 44
I går valgte vi å spise lunsj på M44 da vi oppdaget ny thai kafe der med gode priser og deilig mat. Min datter frøken Irina liker asiatisk mat kjempegodt så dette var veldig kos. Vi fikk stekt ris, og vårrull med kyllingspyd for kun 99 nok, også var det buffet der og vi kunne fylle på porsjonene som vi selv foretrekker. Dette tenker jeg en veldig bra deal.
m 44
yummy lunsj til kun 99 nok

 

bryne
koselig på Bryne

 

bryne
koser meg ved vannet

 

bryne
noen som også vil ha litt lunsj

 

bryne
elsker dette t-skirtet
her står det “jeg har lov til alt”

 

bryne
Jæren Hotell- en av de to hotellene på Jæren
Så gikk vi en liten tur i Bryne. Jeg liker Bryne og synes byen er veldig koselig, ren og fin. Jeg burde vel ta turen dit oftere, spesielt når den er så nært. Som regel går turen til Sandnes eller Stavanger, men Bryne er en perle helt sikkert.

Nå er det bare å ta fatt på ferien. Planen er å ommøblere stua og slappe litt av.

 

signature lena

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “LUNSJ MED FRØKEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.