SKJØNNHET HAR INGEN ALDER

Categories Mote og Hudpleie

stavanger is rosa skjørt

Det poppet opp en slik reklame hos meg, og jeg ble helt betatt og fascinert. Jeg har skikkelig sans for voksne modeller. Jeg har faktisk drømt selv om å være modell 40+, men denne jobben som jeg har nå tillater ikke å reklamere for alt og stå modell for alt. Det kan jeg fint leve med.
voksen modell
voksen modell
Jeg like Annebe her på bloggen som jobber på si som en modell. Veldig nydelig og flott dame som virkelig toppers voksen modell.
Men denne damen var utrolig stilig og feminin, så jeg klarte ikke å la være å dele med dere. Det er altså mitt forbilde!
Jeg synes det er veldig fint at i det siste ble det mer fokus på voksen skjønnhet. Jeg mener at ekte skjønnhet ikke har noe alder i det hele tatt. Man er vakker uansett, sånn er det bare. Også har jeg lest at desto eldre man blir desto mere sjelen og karakter kommer frem og vises på ansiktet. Derfor er jeg veldig glad for at jeg er optimist. Det er kanskje håp om å være vakker som voksen.

Liker dere dagens tendensen om voksne modeller? 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “SKJØNNHET HAR INGEN ALDER

  1. Superfint bilde av deg <3 Fint innlegg også..Enig med deg voksen skjønnhet kan være minst like fint som det unge og rynkefrie.. Hver alder sin sjarm.. God helg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.