MÅ JEG?

Categories Hverdagen

lenalykke

 

Søndagen startet noe senere enn jeg har forventet: jeg våknet rundt 10:00 selv om planen var å stå opp noen timer før. I går sov jeg nesten hele dagen, så i dag er det bedre, selv om jeg er fortsatt noe “undermotivert”. Det svever så mange “Må gjøre” i hodet mitt og i planen min for dagen. Men må jeg?

Jeg synes vi har for mange “må” i hverdagen, så kanskje det er greit å ta det litt med ro i helgene?

 

Uansett nå skal jeg ta en kopp med decaf og bestemme meg hva jeg skal gjøre videre.

 

Hvordan er formen hos dere i dag?

 

 

Klem fra meg

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MÅ JEG?

  1. Sånne må-ting, er frykteleg slitsomme. Det kan vera ein fordel å systematisera dei. Rett og slett lage ei prioriteringsliste, og stryke etter kvart som ein får gjordt dei. Ikkje at eg er så flink til det, men dei gongene eg gjer det, hjelper det veldeg.
    Ellers var der ein grunn til at Gud laga ein kviledag. Det var for at me ikkje skulle verta heilt utbrent, og ha ein dag der me fekk lada batteriene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.