MÅ MAN DET?

Categories Hverdagen

 

God søndag

I dag skjer det masse fint: jeg skal ut og finne syrin og så ta bilder med venninna. Jeg fikk også en liten påfyll i min garderobe.

Neste innkjøp skal jeg foreta på sommersalg i august, så det er fint at sommergarderobe er komplett.

Meg og venninne er voksne begge to og har barn, men vi liker å tulle og tøyse og lage morsomme reels.

Jeg fikk flere kommentarer på dette: at jeg burde kanskje oppføre meg mer voksent. 

Hva er dette slags hobby å lage dumme reels og drive med sosiale media? Det er noe ungdommer gjør.

Ja, kanskje man må oppføre seg mer voksent, tross alt jeg har helt voksen datter snart. Men må man det?

Jeg føler at dette hjelper meg å holde meg ung og ha mer gøy i livet. Selv om dette måtte irritere noen.

Man kan da ikke være seriøs og perfekt hele tiden?

 

Hva tenker dere om dette?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “MÅ MAN DET?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.