FOLK SOM GJØR LIVET BEDRE

Categories Hverdagen

 

God mandag

Dette er beste mandagen som finnes: når man har fri og kan gjøre hva man vil. Jeg skulle ønske alle mandager var slike, men det er fint å starte mandagen aktivt også.

Jeg vil gi oppmerksomhet til folk som gjør livet til andre bedre. Jeg er heldig å ha flere slike i mitt liv.

Min bestis som alltid lufter meg og støtter meg, og vet hvordan få meg i bedre humør. Mine venninner som er der og som er sammen med meg slik jeg er.

Så andre folk som liker å gjøre livet til andre koseligere:

Happy her på bloggen sendte meg personlig hilsen og håndlaget kort. Jeg likte kjempegodt både kort og sitat.

 

Det å vite at person lagt sjela si i gave til deg, fant sitat som passer deg og sendte med post for sine egne penger. Dette betyr mye.

Tusen takk for å gjøre livet mitt bedre <3

Klem fra meg

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “FOLK SOM GJØR LIVET BEDRE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.