MAMMA I 14 ÅR

Categories Mammalivet

meg og irina

I dag er det akkurat 14 år siden en kald og solfylt februardag da alle flaggene var oppe i anledning Kongens bursdag, og jeg lå der og holdt deg tett inntil meg. Jeg var glad for at smertene slapp taket, men klarte ikke å sove allikevel. Jeg bare lå der og beundret deg. For du var helt perfekt.
Det mest perfekte mesterverket mitt.

14 år virket så langt frem i tid. Som en hel evighet. Men nå er dagen her og jeg er overrasket over hvor tiden ble av. Det er kanskje klisje, men tiden løper fra oss. Jeg er glad for at du valgte meg til å være din mamma. Veldig glad i deg 🙂

 

 

-Mamma

 

 

Nydelig kake fra Natalja Berge Food Studio

 

kake

kake

 

2 kommentarer

2 thoughts on “MAMMA I 14 ÅR

  1. Gratulerer så mye med overstått bursdag ♥
    Ja, tiden flyr, det er ikke tull engang. Kos dere masse. Kanskje noen kakerester igjen til dere også. Ser veldig god ut, og veldig fin ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.