MANDAGS DATE

Categories Hverdagen

 

I går var jeg på date med venninne som hadde bursdag. Det er ikke vanlig at jeg går ut på mandagen, men man kan ikke velge hvilken dag i uke man har bursdag, og hun hadde lyst å feire den dagen hun faktisk har bursdag. Så ble det en koselig tur.

På indisk har jeg prøvd forskjellige småretter og fått spørsmål fra servitør om at jeg bestiller for lite mat (jeg vet ikke helt hvordan reagere på dette). Men maten var helt grei.
Best av alt likte jeg Mango Lassi som var helt spesiell og veldig smakfull type milkshake.

 

 

 

 

Så ble det noen moctails på oss og litt jenteprat. Jeg synes det er fin måte å starte mandagen på.

 

 

Jeg rekker ikke å være så veldig aktiv på bloggen nå for tiden, siden jeg jobber mye med Instagram og jeg jobber ellers. De fleste har ferie nå, men jeg valgte å jobbe siden været er som ofte veldig dårlig her i juli. Så det er helt greit.

Håper alle har det fint. Så snakkes vi plutselig igjen.

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.