DU LEVERER INGEN INNHOLD

Categories Hverdagen

 

Litt om Janteloven og det å være offentlig person i dette landet. Siste tre uker har jeg vært veldig sosialt.

Dette er faktisk første gangen på tre år.

Tre år med corona, krig, forsøk på å få familie, flere forsøk på å få barn, angst, depresjon og masse tårer og drama i mitt liv.

Kun tre siste uker hadde det virkelig bra: jeg var med venner, jeg var sosial og jeg lo og koste meg masse.

Dette falt ikke i smak hos flere som følger meg. I går da jeg koset meg med venninne og feiret bursdagen hennes ute, fikk jeg melding om at jeg leverer ingen innhold. At jeg poster bare glam ting og jeg burde levere noe som er virkelig bra for mine følgere.

Jeg er enig i at jeg burde dele noe mer verdifullt, men for meg er det viktig å være sosial nå. Jeg føler mestring og jeg føler meg fri og lykkelig sånn på ekte for første gang på flere år. Det at flere ikke unner meg det gir meg ikke god følelse.

 

Jeg hater Janteloven og jeg skal gjøre alt for å bekjempe den. Siste dagene har jeg mistet over 20 følgere på Instagram. Tanken på at det er folk som ikke unner meg å kose meg og ha det bra, den er ikke god. Men samtidig tenkter jeg at det er helt greit.

Jeg trenger denne perioden nå og det er det som gir meg påfyll for å skape noe meningsfylt for dere som følger meg.

 

Klem fra meg,

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “DU LEVERER INGEN INNHOLD

  1. Lev akkurat slik du føler for. Det er DITT LIV! Vil de ikke følge deg…. ja så må de bare la være…
    Stå deg vel og nyt dagene med venner 🙂

  2. Hyggelig å lese bloggen din, synes jeg. Stå på videre. Prøv å ikke bry deg om «drittkommentarer». Det er DE folka som har et problem og ikke du. Heier på deg👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.