MANDAGS MORGEN

Categories Hverdagen

frokost

Siste uken i januar er her. Altså vi har en mandag til igjen i januar neste uke, men dette er siste hele uken i januar allikevel. Jeg er klar her med kaffe og PC og skal komme i gang med litt jobbing.
Jeg har vært veldig lite produktiv de siste ukene på grunn av ganske slapp form, men det er bedre så jeg planlegger å ta igjen. Håper jeg klarer alt jeg har planlagt så langt. Jeg holder på å jobbe med time management, med varierende suksess 🙂

Hva med dere? Hvilke planer har dere?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MANDAGS MORGEN

  1. Heisann.. er første gang jeg er innom bloggen din, derfor tenkte jeg at jeg skulle legge igjen en kommentar..for å gi meg tilkjenne 😉
    Syns du har en trivelig blogg, så hit kommer jeg flere ganger =)
    Ha en riktig fin mandagskveld – i den siste, hele uka i januar =)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.