MAXI – KJOLE OM VINTEREN

Categories Mote og Hudpleie

maxikjole outfit

 

Det forventes at maxikjole tilhører sommerværet. Men jeg vil gjerne avlive denne myten og bruke maxikjole om vinteren også.
Det er en ganske tettsittende kjole så man kan også kombinere den med skjorte over eller vid vest. Jeg kombinerte den med bredt belte og tilhørende boots med kule detaljer.
maxikjole outfit
Kjole- BikBok Sko- Sparkjøp Belte- HM
maxikjole outfit
Ønsker man mer sensuell image kan man bruke høye støvler til dette antrekket.
Har dere maxikjoler? Bruker dere dem mye nå om vinteren?
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “MAXI – KJOLE OM VINTEREN

  1. Kledelig til deg den kjolen der ♥
    Jeg har aldri hørt uttrykket maxi kjole før. Og hvis jeg skulle høre det, og forsøke å se for meg hva det var, så var det ikke det som du har på deg der 🙂 Da ville jeg se for meg noe litt større og romsligere 🙂
    Jeg har ikke helt figur til en sånn kjole lenger. Men om jeg hadde, ville jeg brukt sånne kjoler året rundt, uten å nøle 🙂

    1. ja tenkte også at maxikjole er litt mer vid. Men den er lang kjole så jeg valgte å kalle den for maxi. Kanskje egentlig det er bodycon kjole

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.