MIDT I UKA

Categories Hverdagen

frokost

Hei hei, det er onsdagen. Denne uke går faktisk ikke så fort, nettopp fordi at det SKJER TING. I går hadde jeg en spennende samtale som kanskje resulterer i spennende endringer, og i dag skal jeg ta første steget for å forandre livet litt. Jeg liker ikke endringer, det har jeg innrømmet flere ganger, men av og til er det viktig å innse at endringene er for det beste.
lenalykke
Så vi får se hva fremtiden bringer. Jeg har som regel plan for neste 5 år så jeg fortsatt prøver å holde meg til plan A.

Hva gjør dere på nå på onsdagen?

 

signature lena

9 kommentarer

9 thoughts on “MIDT I UKA

  1. Spennende.. men der er vi forskjellige – for jeg er en “lever fra dag til dag” person – og sjøl om jeg av og til tenker at ok – til neste år vil jeg ha det sånn – eller ha oppnådd det – så er det bare som bi-tanker 😉
    Ha en flott ettermiddag og kveld – her er det sløving etter en god dag på først trening, deretter (endelig) litt frisk luft i solskinn =)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.