MIN CRAZY KJØP PÅ BLACK FRIDAY

Categories Hverdagen

 

Alle er klare vel over at det var Black Friday i går, eller som mange kaller det for “blakk fredag”. Jeg endte opp med tørketrommel! Den har jeg vært uten siden juni (det går kjempebra egentlig), og nå skal jeg være uten den frem til februar siden det er da det er levering. Dette klarer vi.

 

Det er faktisk veldig sjeldent jeg handler på Black Friday og min mest crazy kjøp var i 2018 da jeg lovet på liv og ære at jeg aldri skulle kjøpe noe på Black Week, siden det er tull og lureri, og endte opp med å kjøpe en hel SOFA!

Vi kjørte forbi Bohus da jeg så en svær modulsofa og jeg måtte bare ha den. Så gikk jeg inn, kjøpte sofaen, vi ringte en venn og fikk denne sofaen hjem. Bestisen og hans venn monterte denne sofaen samme kvelden.

Når jeg tenker tilbake på dette så fatter jeg ikke hvordan jeg fikk dette til 🙂

Det var Black Friday sin det.

Hva har du kjøpt i går?

 

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “MIN CRAZY KJØP PÅ BLACK FRIDAY

  1. Jeg har kjøpt null og niks akkurat i går. Men vurderer å kjøpe en dvd. Det er vel black-week er det ikke, eller måned? Synes liksom det har utvidet seg litt..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.