MIN LØRDAG I BILDER

Categories Hverdagen

hotellfrokost

 

Jeg synes at lørdagen var veldig koselig, selv om den gikk for fort. Jeg startet dagen med hotellfrokost som var veldig god (jeg elsker hotellfrokost og kan råde til alle å kose seg med den av og til). Så ble det en liten tur i Sandnes: jeg synes Sandnes ble til så fin by, med masse nye prosjekter, park og masse fint. Det er veldig koselig å være der. Stor kontrast til hvordan Sandnes var for syv år siden da jeg bare flyttet hit.

 

 

hotellfrokost
Quality Hotell Residence frokost

 

hotell frokost

 

hotellfrokost

 

 

 

På ettermiddagen traff jeg min venninne som jeg har ikke sett på snart 6 måneder. Vi gikk til Bella Rose og koset oss med drinks og god mat fra Noodle Noodle. Det er veldig sjeldent jeg går ut slik og vandrer til midt på natta, så dette var koselig. Det var mange folk ute også, det er så kjekt å oppleve igjen etter pandemi.

 

 

noodle noodle

 

bella rose

 

lenalykke

 

bella rose

 

Hvordan var din lørdag?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MIN LØRDAG I BILDER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.