MIN ØNSKELISTE TIL VINTERGARDEROBE

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | inneholder lenker

ootd lindex

 

 

Det er vinter i full sving og jeg sitter her og lager ønskeliste til vintergarderobe. Jeg handlet ganske mye allerede og kommer til å kombinere flere plagg for å bli velkledd og varm vinteren 2023.

Her er mine “must haves”:

Stripete genser

 

lindex genser

//lindex genser

 

 

Stripete genser er veldig hot nå vinteren 2023. Derfor skal jeg skaffe meg en

Slike gensere passer til absolutt alt og kan kombineres med alt: leggings, bukser, dongeri, skjørt og absolutt alt. Must have

 

 

Skinnbukser

Skinnbukser er veldig populære nå også, Jeg vet ikke om jeg skal skaffe meg slike, men de er på ønskeliste

Her tenker jeg å kombinere genser og bukser med fin lue

 

 

skinnbukser

skinnbukser lindex

ootd lindex

Fuskepels veske

Jeg synes disse veskene er så utrolig søte! Jeg ønsker meg gjerne en, men dog usikker om det blir fint i lengden

Jeg er ikke så forsiktig med vesker og tror derfor at dette blir ikke praktisk

fuskepels veske

fuskepelsveske nelly,com

Hva synes dere om min ønskeliste?

3 kommentarer

3 thoughts on “MIN ØNSKELISTE TIL VINTERGARDEROBE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.