MITT 2022: del 2

Categories Hverdagen

lenalykke

 

Her kommer det del 2 av mitt tilbakeblikk på 2022

Her kommer det andre del av året:

 

Juli

I juli ble jeg innkalt til intervju til denne jobben som jeg har nå. Jeg gikk uten å ha håp om å få jobben selv om jeg hadde kjempelyst

Dette var andre gangen jeg søkte, så jeg gikk bare uten egentlig noe håp

Ellers gikk jeg ut i ferie i juli og endelig fikk avbrekk fra alle trøbler og problemer på den gamle jobben

Jeg følte meg veldig syk og sliten også, men jeg var på turer med venninner og på flere picnic

 

 

August

I august hadde jeg ferie og vi var på reise til Malaga. Dette var veldig fint, selv om ikke alt ble som planlagt

Jeg var også på en familiefest med kjæresten og følte for første gang på lenge at jeg har familie her

Dette var veldig fint. I slutten av august måtte jeg tilbake til jobben og jeg også fikk beskjed om at jeg fikk ny jobb i Stavanger!

Derfor markeres august som nest beste måned av 2022, jeg var utrolig lykkelig og glad

Det som var mest utrolig er at jeg ble frisk så og si over natta, da var det ikke tvil om at forrige jobben gjorde meg syke

Jeg bestemte meg allikevel å jobbe ut, og jeg var på jobb resten av august for å prøve å få ting og tang au jour

 

 

 

September

I september sprakk lykkeboble og det gikk feil vei både på jobb og på privaten

Jeg måtte sykemelde meg helt frem til oktober da jeg skulle starte i den nye jobben, pga store angrep på jobben

På privaten blei det ensomt og bare tull, så jeg fant trøst i godt vær og venner

Meg og jenter var på en fin tur til Egersund og koset oss masse

Også i september kom det triste beskjed om at min bestevenninne skulle skille seg,

så kombinert med mine trøbler i kjærlighet var denne turen veldig etterlengtet for oss

Jeg var veldig mye på stranda og med venner. September ga meg også ny venninne som jeg henger med ganske mye nå

 

 

Vår tur til Egersund

 

 

Oktober

I oktober begynte jeg i den nye jobben. Jeg gikk fra B-menneske til ekstremt A-menneske og stod opp kl.05:00 hver dag for å kjøre 30 minutter til jobb i kø på motorvei

Dette var litt av en overgang! Men det gikk kjempebra i den nye jobben, jeg trivdes masse og hadde masse energi

Jeg feiret også bursdagen min, første gang i Stavanger og første gangen har jeg sett åpning av vakre Fargegaten i Stavanger

Generelt var jeg veldig sosial og aktiv, besøkte mange aktiviteter i Stavanger, som jeg ikke kunne besøke før siden jeg jobbet på Jæren

Jeg gikk også flere turer med min nye venninne, og vi hadde en roadtrip som var veldig minnerik

 

 

 

 

 

November

I slutten av oktober- begynnelsen november koset jeg meg masse med jobb og venner. Vi var på Octoberfest, flere party og jeg hadde det veldig travelt og fint

Stort sett var det mye jobb, men jeg fikk tilrettelagt med hjemmekontor, så dette var koselig

Jeg har aldri før hang så mye med venner, og vi var på Halloween fest og mye annet morro

Det er ikke så dumt å ha single venninner som ikke har småbarn og familie

 

 

 

Desember

I desember var første delen av måneden veldig fin: jeg fikk tidlig julestemning og vi var på flere aktiviteter, og kos hos venninne

Jeg var også på min første skikkelige julebord med jobben, ikke noe tull, men bra og kul julebord. Jeg fikk feiret Lucia og hemmelig Nisse med jobben

Dette snudde brått da jeg fikk influensa og ble sengeliggende hele jula og hele uke før jul, og at jeg halter nå siste uken av 2022

Dette var også første Jul uten familie følelsen, men jeg er veldig glad for at jeg har venner og min lille familie: frøken og jeg

 

 

 

 

 

Slik var min 2022

Vel, 2023 skylder meg en hel del da jeg har store planer

 

Hva med DEG? Hvordan var ditt 2022

 

4 kommentarer

4 thoughts on “MITT 2022: del 2

  1. 2022 var nok litt av hvert for meg også. Litt opp og litt ned. Men mye sliten pga jobb i forandring. Håper på en mer avslappende 2023. Greit med en liten oppsummering 🙂

  2. Gøy med en slik oppdatering..og flotte bilder 🙂 Helt nyyydelig det øverste med tulipanene… Romjulsklem fra Mjøndalen <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.