MIN PLANER FOR EN TRAVEL DAG

Categories Hverdagen
jul
God fredag,

 

Som regel betyr fredagen ro og avslapning, men ikke for denne frøkna her. I dag skal jeg nemlig jobbe til gullmedalje med flere møter, kartlegging og samtaler, så løpe hjem (eller kjøre i snøkaoset) for å forberede meg til julebord om kvelden. Jeg vet fortsatt ikke om jeg skal gå for støvler eller hente frem pensko, siden det er så utrolig kaldt her i Stavanger og jeg vet ikke om det blir for kaldt på hotellet eller ei.

 

 

 

Planer ellers å fikse meg fin sminke og kose meg masse.  Det er dagen planer generelt: jobb og å være sosial med kollegaene. Jeg skal prøve å ta bilder for dere, men skal også logge meg ganske mye av, siden jeg ønsker å tilbringe tid off line med mennesker jeg liker, og ikke poste febrilsk masse på sosiale media. Det er mitt største mål for 2023: leve mer offline enn online.

 

Hva er dine planer denne fredagen? Håper den blir fin <3

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.