DAGENS 5 MAGISKE TING

Categories Hverdagen
God torsdagskveld,

 

Jeg hadde en ganske rolig dag. Om morgenen våknet jeg litt hes og med hodepine og vondt i halsen, men komt meg i løpet av dagen, så det ble en god økt på hjemmekontor for meg i dag. Jeg holder meg hjemme i dag og var ute kun i lunsj og til butikken en tur, for å ikke forverre forkjølelsen min. Jeg har veldig aktiv dag i morgen, så jeg skal virkelig hente meg inn.

Helga lover også å bli aktiv. Det er bare to små uker igjen før jeg går inn i virkelig rolig periode med mye avslapning, kos og kjærlighet.

 

 

 

Så i dag skjedde det flere magiske ting. Jeg gleder meg til å dele dem med dere:

 

1. Første snø

(det er ingen selvfølge her på Vestlandet)

2. Jeg spiste lunsj ute i natur 

(jeg er så heldig å ha masse fint natur rett ved huset)

3. Jeg fikk nydelig gave i posten fra verdens vakreste og fineste jente 

4. Min lillesøster har bursdag i dag 

( hun er mitt personlig mirakel som jeg ønsket meg så lenge og fikk i alderen av 9 år)

5. Jeg fikk endelig forståelse for en ting jeg slet med å forstå i nesten tre år

(dette føles utrolig godt å endelig “knekke koden”)

 

 

 

 

 

Jeg synes det er utrolig deilig å legge merke til fine ting som skjer med meg i løpet av dagen, og ikke bare fokusere på stress eller mas, eller det negative som skjer. Det er ganske koselig for meg og også for dere som besøker min side og da er jeg glad for å bidra med noe positivt til dere liv også.

 

 

 

vinter

 

Har du lyst å dele dine magiske øyeblikk fra dagen?

 

 

Klem fra meg,

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “DAGENS 5 MAGISKE TING

  1. Sånn skikkelig feel-good innlegg dette her!
    – For min del må det være at folks reaksjoner på GRYXEN er som om det var en veletablert allment kjent pris 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.