MIN ST.HANS FEIRING BILDEDRYSS

Categories Hverdagen

 

st.hans

 

lenalykke

 

 

God kveld,

 

Feiringen ble fantastisk! Det kom sola og det ble veldig varmt så jeg klarte meg med bare kjole og lett genser. Vi feiret i Stavanger i Hillevåg,  Det ble både smoothie, croissants, jordbær og svær bål. Venninne var med og vi tullet masse og laget flere bilder og reels.

Jeg tror vi var de eneste som hadde blomsterkransene på. Folk tittet på oss, men jeg elsker tradisjoner med blomsterkrans og derfor laget nå også, både for meg og min venninne.

 

Her er bildedryss fra feiringen

 

st.hans
instagram vennlige smoothie er must have

 

 

st.hans
piknikk kurv er alltid med

 

 

st.hans

 

st.hans

 

st.hans

 

st.hans

 

st.hans

 

st.hans

 

God natt og håper dere hadde en fin St.Hans feiring <3

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “MIN ST.HANS FEIRING BILDEDRYSS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.