SOLFYLL FREDAG

Categories Hverdagen

sola strand vandrelyst

 

God fredag gjengen,

 

Dagene løper av gårdet og nå er det HELG. Jeg må si at denne fredagen var veldig etterlengtet. Uken var litt stress siden det var siste uke før skoleferie, men nå er den over og da skal jeg kose meg. Været her i Stavanger i dag er solfylt og det er meldt hele +27 grader. Jeg vet ærlig talt ikke om det kommer flere slike dager nå i sommeren og derfor tok jeg fri resten av dagen etter halve dagen på kontoret.

 

Planen er å dra i et viktig møte (ønsk meg lykke til), så kose meg med veranda og gode drikker og så dra til stranda kanskje og shoote med bestisen.

 

I helga er det også meldt fint fint vær så jeg gleder meg masse! Jeg blir i så mye bedre humør når været er sånn som nå.

 

Hva gjør dere på i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.