MINE 3 MÅL FOR HELGA ♥️

Categories Hverdagen
lenalykke
God lørdag,

 

Jeg startet dagen veldig seint: rundt 11:00. Jeg er nemlig så utslitt og lett forkjølet, og jeg drakk så mye kaffe til uke, at jeg kjenner jeg er helt ødelagt på en måte.

Alt jeg vil er bare å legge meg ned og sove helt til det blir vår og varme. Jeg hater kaldt vær og går i hi når det er snø og vinter.

Det er masse snø i Stavanger og det er veldig veldig kaldt, hele -6 grader, noe som oppleves som bitende kulde i denne luftfuktighet som er her

Derfor er jeg litt skeptisk til at jeg får til alt som planlagt nå i helga. Det er jo tross alt bare to korte dager.

Her er mine mål for helga:

få rydde huset

Det ser ikke ut her, støv overalt og jeg har ikke vasket golvet i evigheter

Jeg hadde så travel uke at jeg ikke rukket noe,

så her skal det vaskes og jeg skal ta ned ting i boden også

 

få papirene i orden

Det er en hel haug med papirer som ligger her og venter på meg:

alt fra skjema til frøken til faktura jeg må sende ut

Jeg fyller ut så mange papirer hver dag på jobb

at jeg har nærmest allergi for alle papirene som må fylles ut på fritiden

 

lenalykke

 

 

hvile ut nok

Jeg kjenner at jeg er blitt forkjølet igjen grunnet jeg omgås masse folk hver dag og ha elendig søvnrutiner

Derfor er det så viktig å få sovet ut og hvile nok nå

Dette blir ikke så enkelt, men jeg skal finne tid til dette

 

 

Hva er DINE mål for helgen?

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “MINE 3 MÅL FOR HELGA ♥️

  1. Mine mål: trene to ganger. Har trent en hittil 😀 Være litt ute. Sjekk. OG slappe av. Og det gjør jeg nå… I morgen blir det bursdag for voksen nevø og trening på morgenen. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.