MITT STØRSTE MÅL

Categories Livet som det er

 

Jeg har mange mål i livet, men ingen av disse kunne vært verdt så mye om jeg ikke hadde mitt største mål: å være lykkelig

Store deler av mitt liv brukte jeg på bekymringer, angst, depresjon, spiseforstyrrelser og andre plager jeg strevde med. Helt til jeg bestemte at det er meg som styrer mitt liv og jeg skal være lykkelig uavhengig av omstendighetene rundt meg.

Av og til later jeg som for meg selv, helt til jeg virkelig føler meg veldig lykkelig. Jeg også prøver så godt jeg kan å ikke tvinge meg selv å gjøre ting som jeg ikke ønsker å gjøre. Jeg er snill mot meg selv og gjør gode ting for meg selv.

Fordi at livet har mer farger og føles så mye mer verdifull når man opplever lykkefølelse. Det er sånn faktisk: først du opplever lykke og kun etterpå blir livet bedre, ikke omvendt

Hvis man sitter og venter med å føle seg lykkelig til livet bedrer seg, til man kjøper det huset, til man finne kjærlighet, til man blir rik da kan man vente i evigheter. Så dette er mitt mål- lykke, så godt jeg kan, hver dag.

 

Klem fra meg,

signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.