NÅ BLIR DET HETT

Categories Hverdagen

 

sola strand

 

God tirsdag,

 

Det forventes varmebølge nå de nærmeste dagene og gjett om jeg gleder meg. Jeg har masse nye kjoler jeg vil gjerne bruke! Det gledes, det gledes. Planen er å bare nyte livet og ferien. Kose meg med frokost ute, gå turer, sole meg, se på filmer og lese bøker. Ja, blogge og ta bilder skal jeg også.

Hetebølge forventes å vare i kun ett par dager så her gjelder det å skynde seg og nyte mens man kan. Its Norway, babe.

 

Hvordan går det med dere? Har dere ferie eller kom dere tilbake på jobb allerede?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “NÅ BLIR DET HETT

  1. Jeg har 5 uker ferie denne gangen, så fremdeles ca 2 uker igjen 🙂 VELDIG deilig! Trengte det. Kos deg med heten…jeg liker det IKKE. 22 grader er nok 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.