NÅ ER DET BRISTE ELLER BÆRE

Categories Hverdagen

 

God torsdag

ny dag- ny kamp mot utmattelse, lavt jern og dårlig vær.  Men jeg bestemte meg for å ikke la dette stoppe meg å leve livet, yte på arbeid og kose meg.

Det er mer hvil på ettermiddager enn vanlig, men ellers har jeg det godt.

 

 

Dagen starter med leverpostei, så skal det jobbes så og si hele dagen, så blir det litt rolig trening og ellers bare avslapning resten av kvelden.

Jeg tenker å ordne meg litt med popkorn og frukt og se på serie. Det er flere serier jeg ikke fikk se, og jeg lurer på om jeg skal spare dem til Påskeferie eller se på nå.

Uansett litt kos i senga blir det på ettmiddagen (jeg pleier ikke å spise i senga, men det går greit i dag)

 

Håper dere får fin dag,

snart er det helg og vår. Våren kommer uansett, den har jo ikke valg

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “NÅ ER DET BRISTE ELLER BÆRE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.