NÅR DET FØLES FEIL Å DELE…

Categories Hverdagen
blå sett jeans
Jeg spurte nylig mine følgere på Instagram om å skrive hva de ønsker å se mer av på min feed i 2022. Blant annet fikk jeg forespørsel om å dele mer av hverdagslivet mitt.
Jeg vet at jeg var ikke så flink til dette, samt ikke flink å skrive daglige oppdateringer. Det burde jeg kanskje vært flinkere til.
Men i denne bloggverden er det ikke så lett med følelser vet du. Av og til får jeg følelse, slags magefølelse av at det er ikke lurt å dele det eller det. Spesielt gjelder dette hverdagen min. Jeg er ikke vant å dele fra hverdagen og ikke alt føles riktig å dele.
Jeg vet at jeg har mange tema i livet mitt som kunne vært inspirerende og gode til mine lesere: min fertilitetsbehandling, livet med angst, forhold med forskjeller og livet som emigrant. Men det er ikke alltid det føles rett å dele. Kanskje en dag blir jeg vant til dette.

Hva med dere? Finnes det tema som dere ikke klarer å dele her på bloggen?

signature lena
5 kommentarer

5 thoughts on “NÅR DET FØLES FEIL Å DELE…

  1. Jeg mener man bør vokte seg vel for å krysse grenser m.h.t hva en er komfortabel med å dele. I tillegg, så bør en tenke igjennom konsekvenser der det måtte være aktuelt, som f.eks hvorvidt dette og hint kan skape problemer i hht fremtidig jobbsøk, om det kan være i overmåte pinlig for unger og/eller øvrige nære relasjoner, osv..
    Generelt, så er jo ikke det å være blogger synonymt med å skrive om en selv og eget liv! Slik jeg ser det, er det ensidig positivt at folk har forskjellige konsept, da det rett og slett er kjedelig, og ikke minst ekskluderende om ‘alle’ var like. – Det har jo vært problemet med denne genren igjennom hele den ‘rosa æra’, så.. 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.