NÅR DET HANDLER OM Å OVERLEVE

Categories Hverdagen

frokost

 

God dag,

I dag ble dagen ikke som planlagt igjen. Jeg kjenner at jeg går i slags “overlevelsesmodus”. Når det handler bare om å få i seg mat, drikke og bevegelse.

Jeg hater denne tilstanden, fordi at det er slags “depresjon” (jeg skriver det i parentes for å ikke misbruke medisinske begreper). Jeg har fått sjekk for vitaminer og passer på for å ha det optimalt, men det hjelper ikke noe særlig.

frokost

 

 

Jeg håper bare at min kreative siden overvinner og blogg og mine prosjekter vil holde meg oppe. Det hjelper også å komme seg ut, se sola og se på natur, treffe venner og kose seg.

Men alt i alt vil jeg bare sove, sove, sove eller gjøre ingenting.

Derfor blir dagen rolig her , med god mat og film. Jeg må virkelig lade batteriene, fordi jeg må på jobb i morgen, og batteriene er helt flate nå.

 

Hvordan er DIN søndag?

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.