PLUTSELIG SKJEDDE DETTE

Categories Hverdagen

 

God natt,

Dagen bare suste forbi, og ærlig talt så opplevde jeg dette: å duppe av midt på dagen. 

Jeg sluknet rett og slett. Dette bare skjedde plutselig, til tross for at jeg drakk mye kaffe i dag (noe jeg vanligvis ikke gjør).

 

 

 

å det ble flere timer med søvn utpå ettermiddagen, og om jeg ikke trengte å dra ut for å kjøre frøken til frisør, da skulle jeg godt bare lagt meg.

Men heldigvis har jeg barn som ikke lar meg forfalle:)  Så det ble mer kaffe og mer aktivitet utpå kvelden. Men nå blir det fotbad og seng igjen, fordi at jeg er stuptrøtt.

Det ble planlagt deilig frokost med venninne ute i naturen i morgen, men jeg tror ikke jeg klarer dette. Formen er ikke god og det er utrolig kaldt ute, bare 0 grader.

 

Håper dagen DIN var fin. Skriv gjerne i kommentarer hva du driver med:)

Klem fra meg,

signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.