NOK IGJEN OM JULEPRESS

Categories Hverdagen
Snart er det Jul igjen.
Fantastisk tid i vente for mange, med masse kos og diverse aktiviteter. Selv drittvær kan ikke ødelegge den deilige følelse av at noe fint er i ferd med å skje. Samtidig er det tiden som for mange er forbundet med stress. Samfunnet presser oss til å prestere på diverse områder og gjøre vårt beste. Dette skaper selvsagt sine vansker. Det er derfor jeg gruer meg.
Hva med å senke stress i jula og gjøre det bevisst? Det er ikke lett å stå mot presset, for da føler vi at vi går glipp av noe viktig. Men hva om vi går glipp av noe viktig når vi stresser med å rekke absolutt ALT?
Jeg velger å stresse ned og ikke la meg påvirke av andre bloggere, hva de finner på og samfunnspress. Jeg skal gjøre kun det jeg synes selv er kjekt nå i jula. Det er min oppfordring til dere. Blås i forventninger og press, og kos dere.
Drikk julebrus, spis is og legg dere flat på sofa. Jul blir det uansett.
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.